14.6.2013

Helsinginreissu

Taas on reissusta kotiuduttu ja käteen jäin hyvä fiilis, kasa tavaraa/vaatteita ja kevyt lompakko. Nyt sitten saakin käydä töissä, että saa tienattua rahat takasin! Ei mulla hirveesti muuta kerrottavaa ole, kuvat saa kertoa puolestaan.

Hotelliaamiainen on ehkä parasta, mitä on! Koko pöytä pitää kerätä täyteen ruokaa ihan vaan periaatteesta. :D


Ehkä söpöin paita ikinä!


 Keskiviikkona olin Kaisaniemen puistossa Radio Aallon ilmaiskeikalla ja sää ei ollut kyllä ihan toivotun oloinen...


 Huomaa mun uus puhelin! ;)


Kävin myös ostamassa näitä kaikkien kehumia proteiinipatukoita ja täytyy sanoa, että ne on mun mielestä kyllä ihan liian yliarvostettuja!


"Make your own Magnum". Ite sai siis valita 3 täytettä omaan Magnumiin ja mun omassa oli tummasuklaakiekuroita, kuivattuja mansikoita ja vaahtokarkkeja. Tältä se näytti: (kuolatkaa)


Kävin ihan läpällä kokeilemassa ja ihailemassa Jeffrey Campbellin kenkiä ja täytyy sanoa, että vaikka ne onkin ihan törkeen korkeet niin ne oli paremmat jalassa kuin mun Hennesistä ostamat 9,95€:n mustat ballerinat. :D


Kreppikojussa työskentelevä mies antai ilmaisia maistiaisia. NAM!


Paluumatkalla VR teki taas klassisen tempun: junan piti lähteä Seinäjoelta Vaasaan 21:15, mutta ylläri ylläri Oulun junassa olleiden teknisten vikojen vuoksi päästiin lähtemään vasta 21:55. Peukut VR:lle! Onneksi eväspuoli oli kunnossa. :)


Heinäkuussa odottaakin sitten seuraava reissu, nimittäin Tukholmaan. :)

By: Jessica

4 kommenttia:

  1. Nice blog! mitää oliks yksin stadis? miks?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! (: Kyllä, yksinhän minä. Lähin ihan muuten vaan yksin. Saa rauhassa shoppailla jne :)

      Poista
  2. Voi vitsit ku kivoja kuvia :) Ihana helsinki-reissu sulla ollu :) ps. mäki haluan kokeilla tota magnum jätskijuttua!!!!!näyttää taivaalliselta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! (: Oli kyllä tosi kiva reissu! kannattaa kokeilla, se oli niiin hyvää ja oli tosi laaja valikoima siinä mitä jätskin päälle laittaa :))

      Poista

flerror3messageInvalid Content-Type.